Small Cute Grey Red Outline Pointer



Skin by Le Vans. xoxo
»Bestfriends.
Sunday 16 December 2012


Assalammualaikum.

Its hard for forgetting something right? Tonight I feel so lonely. Tetiba je aku rasa sesuatu yang pelik. Yuno what holiday nih aku tak call or message kawan aku. Malas lah. Tapi bila dah nak dekat result keluar nih tetiba rasa sunyi je. Ya Allah serious aku cakap aku rindu diorang!

I miss Fatiyah, Leha, Pipot, Nurul, Ain and Hawa. Diorang kawan sejak dari sekolah rendah tapi ada sejak pra sekolah. Yuno sampai sekarang still ada ikatan 'bestfriends forever'. Truely aku jenis orang yang susah nak rapat dengan someone. Dekat sekolah still dengan diorang even lain kelas. Pergi rehat bersama, assembly sesama. Sumpah aku rindu :'(


Fatiyah, dia pindah sekolah. Tak satu sekolah lagi. Tapi tak bermakna putus kawan. Kitorang still contact and rumah kitorang dekat so senang jumpa. Bila aku rasa something yang buat aku sedih nama dia yang first aku ingat tapi aku tak pernah cakap dengan dia macam tuh. 

Yuno, I am a girl who like keep secret. Okay broken english. Haha. Aku susah nak cerita something dekat orang apa yang ada dalam hati aku. Senang cerita susah sangat! Ok tak payah tanya kenapa. K merepek. 


Leha, seorang kawan yg rapat jugak tapi kekadang ada jugak bergaduh or iri hati. Biasalah manusia semuanya nak perfect! You guys know masa primary sch Me, Fatiyah, Leha and Pipot ssebuah 'gang GGG' Gemuk. Actually leha je yang tak gemuk. Hahaha kami suka cari pasal dngan orang sampai membuli k. Vandalisme sungguh! Kami anti budak gedik. ANTI.

K itu dulu tapi sekarang dah tak lagi. Member gang pun dah bertambah. Tapi Hawa tuh dulu gang gedik yang kitorang anti gila. Tapi sekarang dah jadi kawan. Haha nampak tak permainan kitorang?
 

Kalau nak cerita satu persatu memang takkan pernah habis. Lagi dua hari result pmr keluar. Getting so nervous!!! Ah shoot me now. Aku doakan aku dan kawan yang lain dapat keputusan yang cemerlang. Amin. Now bila dah leraikan dekat sini Alhamdulillah hati semakin tenang. 

Tanda tanya. Bila nak jumpa dengan diorang semua nih? I miss you guys so damn much! Only God know it :'( Terlalu banyak kenangan antara kita semua InsyaAllah takkan pernah kulupakan. Kalau aku diberi kesempatan nak luahkan depan diorang ''I'm not a good friend for them" Buktinya aku banyak sangat buat salah dengan diorang, kutuk diorang. 

Tapi satu je aku nak cakap 'berkasih biar satu tapi kawan biar seribu'. Jagalah persahabatan kita hingga akhir hayat. Wah aku cakap macam diorang baca nih. Hahha. Kita Bestfriends. Kita takkan pernah terpisah or dipisah :)

Salam ikhlas temanmu <3
words spilled @ 08:50 / leave goosebumps here